Tuesday 5 March 2013

WE ARE YOUNG WE ARE FUN WE ARE OHSEM



Assalam all.ye saya mengaku tajuk entri ni memang tak boleh blah kan.nak tekeluar isi perut aku baca.Bluekk L.sebenar bukan saya nak tulis tentang ni pun WE ARE YOUNG WE ARE FUN WE ARE OHSEM.saya Cuma nak perkenalkan my bestie .Nak tak,kalau nak meh sini tengok pic dekat bawah ni,kalau tak nak di persilakan tekan butang pangkah cepat2.bukan apa Billa just takut korang termuntah je jap gi.

Jeng jeng jeng  suprise untuk korang semua.MY FOREVER BESTIE


 Comell kan dorang.meh nak perkenal kan..
Dari kiri: Fiqaa Ohsem,ME,Ryena Ohsem,Am Ohsem & Trah Ohsem.
Untuk korang:Thanks  for being my best and bestfriend,aku harap persahabatan kita akan kekal selamanya.Sorry kalau aku terkasar bahasa atau perbuatan kat korang. .T-rah jangan cepat marah,nanti banyak kedut .eee malu aku kalau hang banyak kedut ,umur baru 16 muka macam mak nenek.Fiqaa stop2 la buat mulut itik tu.aku tau mulut itik hang tu memang ori,tapi jangan buat selalu nanti orang kata hang plastic.tak ke naya tuu?Ryena hrmm jangan  terlalu taksub dengan LOVE.hang kena buktikan kat Cikgu F yang hang boleh  Berjaya hang faham maksud aku kan?Am jangan terlalu overconfident.aku tau hang seorang yang confident tapi kalau berlebihan tu tak bagus jugak kan?one more, aku tapik spring * macam HAIRUL AZREEN*kat hang sebab hang berani mengaku kesilapan hang.kalau aku mungkin aku dah pindah sekolah kot.Last,karakter kita yang pelbagai ni dah menjadikan kita OHSEM kan? Janji kita akan tetap berkawan walau apa pun yang terjadi. J
p/s:sorry kalau aku terlebih.PEACE OUT. Sayang korang ketat2. Muaaaaahhhh.

No comments:

Post a Comment